Klopt het niet? Laat het ons weten!

Ben je niet helemaal tevreden over Vijfhart? Laat het ons weten, want wij willen dat alles klopt, ook voor jou!

Klachtmelding

1.1 Meld jouw klacht bij onze klantenservice. Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

1.2 Je ontvangt binnen een dag een ontvangstbevestiging van jouw klacht.

1.3 Wij zullen jouw klacht z.s.m. (maar altijd binnen 4 weken) afhandelen en/of een schikking treffen. Indien voor het onderzoek en/of het oplossen van jouw klacht meer tijd nodig is, zullen wij je dit binnen 7 dagen schriftelijk toelichten. We geven dan de termijn aan waarbij je een oplossing van ons kunt verwachten.

1.4 Mocht je niet tevreden zijn over de uitkomst of over de afwikkeling van jouw klacht, dan wordt een derde onafhankelijke partij ingeschakeld die een bindend advies geeft over de afwikkeling van de klacht. Je dient jouw bezwaren schriftelijk te richten tot de Geschillencommissie. Een advocaat gebonden aan de Geschillencommissie doet uitspraak na partijen te hebben gehoord. Het advies wordt z.s.m. uitgevoerd.

1.5 De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard.

Onderwerpen
Actieve filters: Wis alle filters
Pageloader
PRIVACY VOORWAARDEN

Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid