ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 3 dagen Prijs € 1595,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Oud Ade Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden In deze driedaagse cursus krijg je inzicht in de belangrijkste concepten, principes, waarden en uitdagingen van vijf ITIL 4-managementpractices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management, en Problem Management. Met deze cursus leer je de beste methoden op strategisch en operationeel niveau, zodat je deze optimaal kunt inzetten. Op de laatste dag wordt ’s middags het examen afgenomen. Doel Na deze cursus beschik je over de kennis en vaardigheden om de processen en waardestromen van de Monitor, Support & Fulfil-practices effectief uit te voeren, in te richten en te verbeteren. Doelgroep Professionals die hun reis in service management voortzetten, servicemanagers, aspirant-servicemanagers. Voorkennis Je hebt de ITIL4 Foundation-certificering. Bijzonderheden Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. een van onze partners.Accredited training is provided by Suerte Academy, accredited by Axelos. ITIL® is a (registered) Trade Mark of Axelos Limited. All rights reserved. Persoonlijk advies? Lucas Ditvoorst senior accountmanager T. 088 542 78 53 E. l.ditvoorst@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Incident Management (INM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice The recommendations for the practice success 2. Service Desk (SD) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice ?he role of partners and suppliers in the practice ?ow the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for the practice success 3. Service Request Management (SRM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice How the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for the practice success 4. Monitoring and Event Management (MEM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice How the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for practice success 5. Problem Management (PRM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice How the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for the practice success 6. Monitor, Support, and Fulfil Understand the processes and value streams of the Monitor, Support, and Fulfil practices How information and technology support and enable the practices Recommendations for the Monitor, Support, and Fulfil practices success Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (met examen) ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support – e-learning (met examenvoucher) ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value – e-learning (met examenvoucher) ITIL® Specialist: High Velocity IT – e-learning (met examenvoucher) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy – e-learning (met examenvoucher) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: ITIL Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9