ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) (partnercursus)

  • Duur

    3 dagen
  • Prijs

    1595,-
  • 8,9

    Reviews

    1000+ reviews
  • Locatie

    Oud Ade
  • Planning

    Planning ophalen...
  • Lesvorm

    klassikaal

In deze driedaagse cursus krijg je inzicht in de belangrijkste concepten, principes, waarden en uitdagingen van vijf ITIL 4-managementpractices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management, en Problem Management. Met deze cursus leer je de beste methoden op strategisch en operationeel niveau, zodat je deze optimaal kunt inzetten.

Op de laatste dag wordt ’s middags het examen afgenomen.

Doel

  • Na deze cursus beschik je over de kennis en vaardigheden om de processen en waardestromen van de Monitor, Support & Fulfil-practices effectief uit te voeren, in te richten en te verbeteren.

Doelgroep

Professionals die hun reis in service management voortzetten, servicemanagers, aspirant-servicemanagers.

Voorkennis

Je hebt de ITIL4 Foundation-certificering.

Bijzonderheden

  • Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. een van onze partners.
  • Accredited training is provided by Suerte Academy, accredited by Axelos. ITIL® is a (registered) Trade Mark of Axelos Limited. All rights reserved.

Onderwerpen

  • 1. Incident Management (INM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • The recommendations for the practice success 
  • 2. Service Desk (SD)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • ?he role of partners and suppliers in the practice
    • ?ow the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for the practice success
  • 3. Service Request Management (SRM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for the practice success
  • 4. Monitoring and Event Management (MEM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for practice success
  • 5. Problem Management (PRM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for the practice success
  • 6. Monitor, Support, and Fulfil
    • Understand the processes and value streams of the Monitor, Support, and Fulfil practices
    • How information and technology support and enable the practices
    • Recommendations for the Monitor, Support, and Fulfil practices success

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        Tags:
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)







              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid