ITIL Capability: Service Offerings and Agreements (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) De cursus ITIL®4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) De cursus Programming with HTML, CSS, and JavaScript – Active Learning Vervolgcursussen De cursus ITIL® Service Lifecycle: Service Transition De cursus ITIL® Capability: Planning, Protection and Optimization De cursus ITIL Service Lifecycle: Continual Service Improvement De cursus ITIL Service Lifecycle: Service Operation incl examen De cursus ITIL Capability: Operational Support and Analysis Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op In deze cursus wordt u ondergedompeld in de praktische aspecten van de ITIL Service Lifecycle en de processen die samenhangen met de Service Offerings and Agreements van diensten & dienstverlening. De nadruk van deze cursus ligt in eerste instantie op het operationele niveau van procesactiviteiten en ondersteunende methoden. Daarnaast zal de focus liggen op de verschillende benaderingen om deze processen uit te voeren in een praktische, hands-on leeromgeving. Deze training is bedoeld om certificaathouders in staat te stellen om de leerstof toe te passen in de gehele Service Management Lifecycle. De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL “best practices”. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen. De belangrijkste procesaandachtsgebieden van deze cursus zijn onder meer: Service Portfolio Management; Service Level Management; Service Catalogue Management; Demand Management; Supplier Management; Financial Management Doel In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren: Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van Service Operation. Het belang van ITIL Service Offerings and Agreements tijdens het verlenen van diensten De samenwerking tussen de ITIL Service Offerings and Agreements processen en de Service Lifecycle processen. De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de ITIL Service Offerings and Agreements processen. De rollen en verantwoordelijkheden binnen ITIL Service Offerings and Agreements en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt. Het bepalen van de ITIL Service Offerings and Agreements performance. Importance of IT Security and its contributions to ITIL Service Offerings and Agreements De technologie en implementatie-eisen die ITIL Service Offerings and Agreements processen ondersteunen. De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van ITIL Service Offerings and Agreements. Doelgroep IT-personeel, op het gebied van activiteiten, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL best practices. Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL processen binnen de, of in combinatie met, IT. Voorkennis ITIL Foundation certificatie (ILFN)Twee tot vier jaar relevante werkervaring Persoonlijk advies? Jan Struik senior accountmanager T. 088 542 78 57 E. j.struik@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Introduction 2. Service Portfolio Management 3. Service Catalogue Management 4. Service Level Management 5. Demand Management 6. Supplier Management 7. Financial Management 8. Business Relationship Management 9. Service Offerings and Agreement Roles and Responsibilities 10. Technology and Implementation Considerations Planning & Prijs Gerelateerde cursussen De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) De cursus ITIL®4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) De cursus Programming with HTML, CSS, and JavaScript – Active Learning Vervolgcursussen De cursus ITIL® Service Lifecycle: Service Transition De cursus ITIL® Capability: Planning, Protection and Optimization De cursus ITIL Service Lifecycle: Continual Service Improvement De cursus ITIL Service Lifecycle: Service Operation incl examen De cursus ITIL Capability: Operational Support and Analysis Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9