ITIL® Managing Professional Transition inclusief Examenvoucher Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (met examen) De cursus ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® Specialist: High Velocity IT – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) De cursus ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy – e-learning (met examenvoucher) Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op Deze training ITIL® Managing Professional Transition is speciaal ontwikkeld voor iedereen die, ITIL expert is of 17 punten of meer heeft verdiend in het ITIL v3 credit systeem, en zichzelf wil upgraden naar de ITIL 4 Managing Professional certificering. Met behulp van deze transitie module kun je je eerder verworven v3 kennis en vaardigheden omzetten naar relevante kennis en certificering om toe te passen binnen de digitale service economie. Aan bod komen de belangrijkste elementen uit de ITIL 4 Managing Professional modules : ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value ITIL 4 Specialist High Velocity IT ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve Daarnaast behandelen we de belangrijkste concepten en definities zoals het ITIL service value system (SVS), het 4 dimensions model, de Service Value chain (SVC) en de practices (v/h processen) uit ITIL 4 Foundation. Opzet van de training : Tijdens de eerste vier dagen behandelen we alle theorie met een ervaren docent. Daarna ga je twee weken studeren met behulp van onze digitale leeromgeving. Binnen deze omgeving vindt je alle content om je optimaal voor te bereiden op het examen. Daarnaast biedt de omgeving de mogelijkheid om met medestudenten te overleggen. Na twee weken kom je terug voor de laatste dag. Op de laatste dag worden de laatste vragen behandeld en doen we proefexamens. Doelgroep Professionals die bijdragen aan het beheer, de organisatie en de optimalisatie van de activiteiten van de processen in een IT-serviceorganisatie. De doelgroep bestaat uit operationele medewerkers, teamleiders, supervisors en managers die hun IT Service Managementvaardigheden naar de nieuwste inzichten willen ontwikkelen. Voorkennis Voor deelname aan deze training dien je ITIL v3 Expert gecertificeerd te zijn of 17 credits binnen de ITIL v3 certificeringen hebben behaald. Kijk hier voor het ITIL credit systemTevens dien je een behoorlijk goede kennis hebben van de Engelse taal, omdat de materialen en het examen uitsluitend in die taal beschikbaar zijn. Bijzonderheden Op de laatste dag doe je examen, vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.Het cursusmateriaal van deze cursus is veelal digitaal. Om optimaal gebruik te kunnen maken van het cursusmateriaal adviseren we je om een eigen device (laptop, tablet) mee te nemen. Dit is echter alleen een advies, geen noodzaak. Persoonlijk advies? Adnan Nekic accountmanager T. 026 - 791 10 67 E. a.nekic@vijfhart.nl Onderwerpen ITIL4 Foundation Create deliver and support Drive stakeholder value High velocity IT Direct plan and improve Exam preparation, mock exam, and exam Bekijk meer onderwerpenBekijk minder onderwerpen ITIL4 Foundation Key Concepts of Service Management The ITIL guiding principles The four dimensions of service management The ITIL Service Value System The Service Value chain Create deliver and support Plan and build a service value stream to create, deliver, and support services Organisational structure Integrated/collaborative teams Team capabilities, roles, competencies Team culture and differences Working to a customer-orientated mindset Employee satisfaction management The value of positive communications Contribution of ITIL practices to the creation, delivery and support across the SVS and value streams Create, deliver and support services Drive stakeholder value Design of customer journeys Foster stakeholder relationship Shape demand and define service offerings Onboard and offboard customers and users Ensuring continual value co-creation (service consumption / provisioning) Realise and validate service value High velocity IT Concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT Digital organization High velocity IT Digital transformation IT transformation Digital products Digital technology The digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’ ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT Ethics Safety culture Lean culture Toyota Kata Lean / Agile / Resilient / Continuous Service-dominant logic Design thinking Complexity thinking Direct plan and improve Key principles and methods of direction and planning The role of GRC and know how to integrate the principles and methods into the service value system Key principles and methods of Communication and Organizational Change Management to direct planning and improvement Exam preparation, mock exam, and exam Planning & Prijs Gerelateerde cursussen De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (met examen) De cursus ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® Specialist: High Velocity IT – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) De cursus ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy – e-learning (met examenvoucher) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9