ITIL Service Lifecycle: Continual Service Improvement (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) De cursus ITIL®4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) De cursus Programming with HTML, CSS, and JavaScript – Active Learning Vervolgcursussen De cursus ITIL® Service Lifecycle: Service Transition De cursus ITIL® Capability: Planning, Protection and Optimization De cursus ITIL Capability: Service Offerings and Agreements De cursus ITIL Service Lifecycle: Service Operation incl examen De cursus ITIL Capability: Operational Support and Analysis Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieen en methoden die in verband staan met de Continual Service Improvement (CSI) fase van de Service Lifecycle. In de cursus zal worden besproken hoe men de activiteiten en technieken binnen het CSI stadium kan managen. Op de details van elk ondersteunend proces zal verder niet worden ingegaan. De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL “best practices”. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen. Doel In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren: Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van CSI. De samenwerking tussen de CSI processen en de Service Lifecycle processen. De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de CSI processen. De rollen en verantwoordelijkheden binnen CSI en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt. Het bepalen van de CSI performance. De technologie en implementatie-eisen die CSI processen ondersteunen. De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van CSI. Doelgroep IT-personeel op het gebied van operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL best practices. Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL processen binnen de, of in combinatie met, IT. Voorkennis ITIL Foundation certificatie (ILFN)Minimaal twee jaar relevante werkervaring Persoonlijk advies? Fabian Klostermann accountmanager T. 026 - 791 15 57 E. f.klostermann@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Introductie 2. CSI principes 3. CSI proces 4. CSI methoden en technieken 5. CSI organisatie 6. CSI technologie 7. Implementeren van CSI 8. Kritische succes factoren en risico’s Planning & Prijs Gerelateerde cursussen De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) De cursus ITIL®4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) De cursus Programming with HTML, CSS, and JavaScript – Active Learning Vervolgcursussen De cursus ITIL® Service Lifecycle: Service Transition De cursus ITIL® Capability: Planning, Protection and Optimization De cursus ITIL Capability: Service Offerings and Agreements De cursus ITIL Service Lifecycle: Service Operation incl examen De cursus ITIL Capability: Operational Support and Analysis Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9