ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 2 dagen Prijs € 1640,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Nieuwegeinvirtueel Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Goed om te weten: – Deze cursus gaat altijd door (startgarantie). – Incl. gratis proefexamen. ITIL is dé standaard op het gebied van IT Service Management. ITIL4 beschrijft de actuele inzichten binnen IT Service Management. Het integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing. ITIL4 ondersteunt snellere, kwaliteits- en waardegedreven opleveringen van IT-diensten voor medewerkers en organisaties. Tijdens de cursus maak je kennis met de basisbegrippen en hoe waarde kan worden geleverd met behulp van de principes, de theorie over het ITIL Service Value System (SVS), het four dimensions model, de Servicewaardeketen (Service Value Chain) en de practises (v/h processen) uit de IT Infrastructure Library. Deze ITIL®4 Foundation-cursus bereid je voor op het ITIL®4 Foundation- examen. Wij adviseren ongeveer 8-12 uur zelfstudie voordat je het Nederlandstalige examen gaat doen. Om je goed voor te bereiden ontvang je van ons oefenexamens cadeau. Je ontvangt een examenvoucher waarmee je binnen 12 maanden op tijdstip en locatie naar eigen keuze (thuis of op je werk) online examen kan doen. We also offer this course in English, check it out here: ITIL®4 Foundation (with examvoucher) (English). Doel Na het volgen van deze cursus begrijp je het ITIL 4 service management framework en kun je ITIL 4 toepassen in jouw dagelijkse werk. Met aanvullende zelfstudie kun je het ITIL 4-examen doen. Doelgroep Deze cursus is voor iedereen die bijdraagt aan het beheer, de organisatie en de optimalisatie van processen in een IT-serviceorganisatie. Functierollen zijn o.a. operationele medewerkers, teamleiders, supervisors en managers die hun IT Service Management vaardigheden naar de nieuwste inzichten willen ontwikkelen. Deze cursus is ook geschikt voor iedereen die al bekend is met vorige versies van ITIL. Voorkennis Er is geen specifieke voorkennis nodig. Bijzonderheden Deze cursus is inclusief oefenexamens en een voucher waarmee je het examen kunt doen.ITIL® is a (registered) Trade Mark of Axelos Limited. All rights reserved. Persoonlijk advies? Rokus Janssen salesmanager T. 088 542 78 88 E. r.janssen@vijfhart.nl Onderwerpen Introductie IT service management in de moderne wereld Over ITIL 4 De structuur en voordelen van het ITIL 4 framework De belangrijkste begrippen van service management Waarde en waarde co-creatie Organisaties, service providers, service consumers, en andere stakeholders Producten en services Servicerelaties Waarde: uitkomsten, kosten en risico’s De vier dimensies van service management Organisaties en mensen Informatie en technologie Partners and leveranciers Waardestromen en processen Externe factoren Het ITIL service value system Overzicht van het service value system Mogelijkheden, vraag en waarde De richtinggevende principes van ITIL Governance Servicewaardeketen Continual improvement Practices ITIL management practices Algemene management practices Service management practices Technische management practices Examentraining Bekijk meer onderwerpenBekijk minder onderwerpen Introductie IT service management in de moderne wereld Over ITIL 4 De structuur en voordelen van het ITIL 4 framework Het ITIL service value system Het vier dimensies model De belangrijkste begrippen van service management Waarde en waarde co-creatie Organisaties, service providers, service consumers, en andere stakeholders Producten en services Het inrichten van resources voor waarde creatie Service aanbod Servicerelaties Het service relationship model Waarde: uitkomsten, kosten en risico’s De vier dimensies van service management Organisaties en mensen Informatie en technologie Partners en leveranciers Waardestromen en processen Waardestromen voor service management Processen Externe factoren Het ITIL service value system Overzicht van het Service value system Kansen, vraag en waarde De richtinggevende principes van ITIL Concentreer op waarde Begin waar je bent Maak iteratieve voortgang met feedback Werk samen en maak het zichtbaar Denk en werk holistisch Houd het eenvoudig en praktisch Optimaliseer en automatiseer Governance Bestuursorganen en governance Governance binnen het SVS Servicewaardeketen Plannen Verbeteren Engage Ontwerp en transitie Verkrijgen / bouwen Opleveren en ondersteunen Continual improvement Stappen in het continual improvement model Richtlijnen bij continual improvement Practises ITIL management practices Algemene management practices Architecture management Continual improvement Information security management Knowledge management Measurement and reporting Organizational change management Portfolio management Project management Relationship management Risk management Service financial management Strategy management Supplier management Workforce and talent management Service management practices Availability management Business analysis Capacity and performance management Change control Incident management IT asset management Monitoring and event management Problem management Release management Service catalogue management Service configuration management Service continuity management Service design Service desk Service level management Service request management Service validation and testing Technical management practices Deployment management Infrastructure and platform management Software development and management Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) ITIL®4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Business & ITCertificeringHybride trainingITILOnline cursus Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9