De cursus ITIL4 Create, Deliver & Support behandelt de kernactiviteiten op het gebied van Service Management en breidt de huidige reikwijdte van ITIL uit met het creëren van services.
Het richt zich op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om IT-gebaseerde producten en diensten te creëren, leveren en ondersteunen, terwijl ook ondersteunende praktijken, methoden en tools worden behandeld.
We behandelen hoe waardestromen holistisch kunnen worden opgebouwd en beheerd. En hoe continue verbeteringsiteraties en feedbackloops kunnen worden opgenomen in waardestromen. We verkennen gebieden zoals ontwikkeling, testen, kennis, feedback van klanten en medewerkers, nieuwe technologieën, sourcing en manieren om werk te beheren.
Studie inspanning
Reken voor de ITIL4 Create, Deliver & Support cursus op een studiebelasting van zon 40 uur (afhankelijk van bestaande kennis). Deze tijd is nodig voor het bestuderen van de stof, het maken van de huiswerkopdrachten en de voorbereiding op het examen.
Het examen
Op de laatste cursusdag doe je ’s middags examen.