Klant- en verkoopgericht telefoneren (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 1 dag Prijs € 695,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Ulvenhout Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Degenen die inkomende telefoongesprekken aannemen zijn het visitekaartje van de organisatie. Ook hier geldt, je krijgt maar één kans voor de eerste indruk! Kom jij professioneel en klantgericht over? Ga jij altijd voor first-time-fix en zorg jij hiermee voor een excellente klantbeleving? Speel je proactief in op commerciële signalen? Met de cursus verkoop- en klantgericht telefoneren haal jij maximaal rendement uit jouw telefonische servicegesprekken. Hierin ligt de focus op vaardigheden die jij direct kunt toepassen in jouw dagelijkse praktijk en de kwaliteit van jouw gesprekken meteen verbetert. Doel Na de cursus verkoop- en klantgericht telefoneren maak je een professionele en representatieve indruk op klanten doordat je de juiste telefoon etiquette gebruikt. Op een efficiënte manier achterhaal jij de klantbehoefte en je speelt in op commerciële kansen door middel van cross-sell. Je past verschillende verkooptechnieken toe om snel het gewenste resultaat te behalen en je gaat op de juiste manier om met bezwaren van klanten. Doelgroep Voor iedere professional die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. Bijzonderheden Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result. Persoonlijk advies? Rokus Janssen salesmanager T. 088 542 78 88 E. r.janssen@vijfhart.nl Onderwerpen Efficiënter kunnen werken door het leiden en sturen van het gesprek Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van telefoonetiquette Een telefoongesprek opbouwen volgens een gesprekstructuur Behoeften inventariseren: vragen en doorvragen Actief en doelgericht luisteren Commerciële signalen herkennen en benutten Vooroordelen en belemmeringen ten aanzien van cross-selling wegnemen Structuur aanbrengen in cross-selling Verkooptechnieken inzetten om resultaat te boeken Bezwaren ombuigen: van een ¿nee¿ een ¿ja¿ maken Aanpassen aan de gesprekspartner door te spiegelen Relaties aan je binden Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen Een telefoongesprek opbouwen volgens een gespreksstructuur Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Klant- en verkoopgericht telefoneren Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Acquisitie en relatiebeheer Assertief en effectief communiceren Digitale Transformatie: Strategie en Innovatie Effectief coachen en begeleiden Impactvol presenteren Klant- en servicegericht telefoneren Leidinggeven aan een Team Persoonlijk leiderschap Persoonlijke Drijfveren Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Coach + ResultSoft Skills Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9