Service Desk Analyst 8th edition – e-learning (met examenvoucher) (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 90 dagen Prijs € 995,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Planning Planning ophalen... Lesvorm e-training Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Wil je uitblinken in klantondersteuning? Deze cursus biedt essentiële vaardigheden voor het succesvol ondersteunen van gebruikers en het oplossen van technische problemen. Na het afronden van de cursus kun je opgaan voor een erkende certificering met het inbegrepen examenvoucher. Lesmethode Onze unieke aanpak combineert flexibiliteit, praktijkgericht leren en persoonlijke begeleiding. Flexibel leren: met onze online modules bepaal je zelf waar en wanneer je studeert. Dit maakt de opleiding uitstekend te combineren met werk- en privéverplichtingen, zonder in te leveren op kwaliteit. Praktijkgerichte aanpak: onze opleidingen zijn ontwikkeld door experts en gericht op directe toepasbaarheid. Je werkt met realistische cases en opdrachten, zodat je de opgedane kennis meteen kunt inzetten in jouw werkomgeving. Persoonlijke begeleiding: een ervaren docent staat klaar om jouw vragen te beantwoorden en je werk te voorzien van constructieve feedback. Wij volgen je voortgang nauwgezet en bieden ondersteuning waar nodig om ervoor te zorgen dat je jouw doelen bereikt. Doel Na deze cursus kun je: De essentiële vaardigheden voor een succesvolle servicedesk-carrière toepassen. Best practices voor klantondersteuning en probleemoplossing gebruiken. Effectief communiceren en prioriteiten stellen bij klantverzoeken. Doelgroep Service desk-medewerkers, IT-supportteams en professionals die klantondersteuning bieden. Voorkennis Er is geen voorkennis nodig.Leesvaardigheid in het Engels is vereist, het cursusmateriaal is Engelstalig. Bijzonderheden Deze cursus is in samenwerking met Winc Academy.Locatie: onlineDuur: 90 dagenTaal: studiemateriaal is in het Engels. Begeleiding is in het Nederlands en Engels. Persoonlijk advies? Fabian Klostermann accountmanager T. 026 - 791 15 57 E. f.klostermann@vijfhart.nl Onderwerpen Servicedesk-vaardigheden Klantcommunicatie Probleemoplossingstechnieken Best practices voor klantenservice Prioriteiten stellen en omgaan met verzoeken Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Service Desk Analyst 8th edition - e-learning (met examenvoucher) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen IT Fundamentals: IT voor niet IT’ers Introductie in Microsoft 365 Microsoft 365 voor Key Users en Servicedesk Microsoft Excel Instap Microsoft Excel Basis Microsoft Excel Basis (Vijfhart-Flex) Microsoft Excel Gevorderd Microsoft Excel Expert Business Intelligence (BI) met Microsoft Power BI – Basis Business Intelligence (BI) met Microsoft Power BI – Gevorderd Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Winc AcademyDigitale vaardigheden Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9