Nu IT-afdelingen steeds meer diensten outsourcen, rijst de vraag: hoe houd je de kwaliteit van je dienstverlening hoog, als je samenwerkt met steeds meer andere dienstverleners, zowel intern als extern? Als antwoord op deze vraag is SIAM bedacht. Maar wat is het? En hoe implementeer je het?
SIAM, wat staat voor Service Integration and Management, is een methode voor het beheren van meerdere serviceproviders en het integreren van hun diensten om een naadloze, efficiënte en kwalitatief hoogstaande service te bieden aan een organisatie.
In deze 3 daagse cursus over Service Integration and Management (SIAM) behandelen we de principes en praktijken van het beheren van meerdere serviceproviders. Aan bod komen vaardigheden en kennis die nodig zijn om binnen de complexiteit van service-integratie te navigeren, de servicekwaliteit te verbeteren, efficiëntie te bevorderen en een serviceomgeving te creëren die de bedrijfsdoelstellingen ondersteunt.
Met aanvullende zelfstudie kunt je na deze cursus opgaan voor het SIAM examen.