Telefonisch afspraken maken (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 1 dag Prijs € 695,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Ulvenhout Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Ben jij op zoek naar een cursus waarin je leert hoe je telefonisch afspraken kunt maken? Of het nu gaat om een artsenvisite, de levering van een nieuwe tv of het jaarlijks onderhoud van de cv-ketel; veel gaat op afspraak. Klanten stellen steeds hogere eisen aan service en als organisatie wil je hieraan voldoen of de verwachtingen zelfs overtreffen. Hoe ga jij om met het plannen van service afspraken? Verloopt dit efficiënt? Kom jij in je telefoongesprekken professioneel en representatief over? Mogelijk kun je jouw communicatieve en commerciële vaardigheden nog verder ontwikkelen. Coach+Result biedt daarom de cursus telefonisch afspraken maken aan voor professioneel telefoneren. Doel Na de cursus telefonisch afspraken maken sta je klanten en relaties op professionele en uniforme wijze te woord, waarbij je snel komt tot het gewenste resultaat; het efficiënt inplannen van service afspraken. Om de gesprekken zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en goed te kunnen leiden en sturen, bouw jij je gesprekken op volgens een gespreksstructuur. Je achterhaalt de vraag achter de vraag met behulp van vraag- en doorvraagtechnieken. Daarnaast ga je goed om met verschillende klanttypen, door je steeds aan hen te spiegelen. Verder beheer je de agenda’s op de juiste manier en plan je afspraken efficiënt in. Telefonisch afspraken maken op effectieve en efficiënte wijze. Doelgroep Voor iedere professional die succesvol wil zijn in het maken van kwalitatief hoogwaardige afspraken met klanten en prospects met interessant potentieel. Bijzonderheden Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result. Persoonlijk advies? Jan Struik senior accountmanager T. 088 542 78 57 E. j.struik@vijfhart.nl Onderwerpen Leiden en sturen van gesprekken Omgaan met verschillende klanttypen Efficiënt achterhalen van de klantbehoefte Inzetten van vraagtechnieken Commitment krijgen op afspraken Behoeften inventariseren: vraag- en doorvraagtechnieken Interesse wekken voor een product/dienst met behulp van triggers Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Telefonisch afspraken maken Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Acquisitie en relatiebeheer Assertief en effectief communiceren Digitale Transformatie: Strategie en Innovatie Effectief coachen en begeleiden Impactvol presenteren Klant- en servicegericht telefoneren Klant- en verkoopgericht telefoneren Leidinggeven aan een Team Persoonlijk leiderschap Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Coach + ResultSoft Skills Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9