Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 1 dag Prijs € 695,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Ulvenhout Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Als je klanten belt met betrekking tot achterstallige betalingen of voor het maken van betalingsafspraken, krijg je doorgaans te maken met weerstand en onvrede. Hoe effectief zijn jouw telefonische incassogesprekken? Kom je snel tot het gewenste resultaat: de betaling? Hoe ga jij om met weerstand? Is op deze punten nog verbetering mogelijk, dan is de cursus debiteurenbeheer en telefonisch incasseren iets voor jou. Doel Het resultaat van de cursus debiteurenbeheer en telefonisch incasseren? Je voert efficiënte en effectieve inkomende en uitgaande incassogesprekken en hebt daarbij oog voor de relatie met de klant. Je behaalt snel het gewenste resultaat, een betaling of betalingsafspraak, doordat jij je gesprekken opbouwt volgens een gespreksstructuur. Ondanks de negatieve aard van het gesprek, creëer jij de juiste sfeer door middel van spiegelen en een klantvriendelijke houding. Jij gaat op de juiste manier om met weerstand en ongenoegen van klanten. En je krijgt commitment op betalingen/betalingsregelingen. Doelgroep Voor iedere professional die inkomende en uitgaande gesprekken voert met klanten, met betrekking tot achterstallige betalingen en/of betalingsregelingen. Bijzonderheden Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result. Persoonlijk advies? Adnan Nekic accountmanager T. 026 - 791 10 67 E. a.nekic@vijfhart.nl Onderwerpen Een structuur aanbrengen in het incassogesprek Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek Het doel van het gesprek is altijd het innen van de betaling Vooroordelen en belemmeringen ten aanzien van telefonisch incasseren wegnemen Vragen, luisteren en interpreteren Overtuigingskracht en doortastendheid Commitment krijgen op betaling van de achterstallige betaling Verkoop- en afsluittechnieken inzetten om resultaat te boeken Omgaan met weerstanden (redenen om niet te betalen) Hoe een win-win situatie bereiken Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Acquisitie en relatiebeheer Assertief en effectief communiceren Digitale Transformatie: Strategie en Innovatie Effectief coachen en begeleiden Impactvol presenteren Klant- en servicegericht telefoneren Klant- en verkoopgericht telefoneren Leidinggeven aan een Team Persoonlijk leiderschap Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Coach + ResultSoft Skills Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9