Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer (partnercursus)
-
Duur
1 dag -
Prijs
€ 695,- -
8,9
Reviews
1000+ reviews -
Locatie
Ulvenhout -
Planning
-
Lesvorm
klassikaal
Als je klanten belt met betrekking tot achterstallige betalingen of voor het maken van betalingsafspraken, krijg je doorgaans te maken met weerstand en onvrede. Hoe effectief zijn jouw telefonische incassogesprekken? Kom je snel tot het gewenste resultaat: de betaling? Hoe ga jij om met weerstand? Is op deze punten nog verbetering mogelijk, dan is de cursus debiteurenbeheer en telefonisch incasseren iets voor jou.
Doel
- Het resultaat van de cursus debiteurenbeheer en telefonisch incasseren? Je voert efficiënte en effectieve inkomende en uitgaande incassogesprekken en hebt daarbij oog voor de relatie met de klant. Je behaalt snel het gewenste resultaat, een betaling of betalingsafspraak, doordat jij je gesprekken opbouwt volgens een gespreksstructuur. Ondanks de negatieve aard van het gesprek, creëer jij de juiste sfeer door middel van spiegelen en een klantvriendelijke houding. Jij gaat op de juiste manier om met weerstand en ongenoegen van klanten. En je krijgt commitment op betalingen/betalingsregelingen.
Doelgroep
Voor iedere professional die inkomende en uitgaande gesprekken voert met klanten, met betrekking tot achterstallige betalingen en/of betalingsregelingen.
Bijzonderheden
Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result.Rokus Janssen
salesmanagerOnderwerpen
- Een structuur aanbrengen in het incassogesprek
- Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek
- Het doel van het gesprek is altijd het innen van de betaling
- Vooroordelen en belemmeringen ten aanzien van telefonisch incasseren wegnemen
- Vragen, luisteren en interpreteren
- Overtuigingskracht en doortastendheid
- Commitment krijgen op betaling van de achterstallige betaling
- Verkoop- en afsluittechnieken inzetten om resultaat te boeken
- Omgaan met weerstanden (redenen om niet te betalen)
- Hoe een win-win situatie bereiken
Planning & Prijs
-
* *Een cursus met
start gegarandeerd.
-
*Een cursus met
valt onder de actie Summer Academy.
Cursus: Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer
Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.
Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.
Gerelateerde cursussen
Er zijn geen gerelateerde cursussen.
Ervaringen
Lucienne Groenendaal
Secretarieel medewerkster
"Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."
Ariana Scheepers
"De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."
Eric Pos
Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort
"Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."