IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding)

IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding) (partnercursus)

  • Duur

    15 dagen
  • Prijs

    3295,-
  • 8,9

    Reviews

    1000+ reviews
  • Planning

    Planning ophalen...
  • Lesvorm

    e-training

Goede IT-support is essentieel voor een soepel draaiende organisatie. Deze praktijkgerichte cursus geeft je alle tools om IT-problemen snel en efficiënt op te lossen. Je leert werken met ITIL 4-processen, servicedesksoftware en troubleshooting-technieken.

Online en flexibel leren met persoonlijke begeleiding
Met deze online cursus heb je de flexibiliteit om in je eigen tempo te studeren, afgestemd op jouw beschikbaarheid. Je krijgt toegang tot een online leeromgeving met persoonlijke begeleiding via onder andere 1-op-1 online consults, chat en coaching. Zo blijft iedereen op koers.

Praktijkgericht en erkend
Na afronding ontvangen deelnemers een ITIL 4-examenvoucher (inbegrepen in de prijs) en kunnen ze het officiële certificaat behalen, een waardevolle kwalificatie waarmee ze direct inzetbaar zijn als IT Servicedesk Medewerker.

Doel

  • Na deze cursus kun je:
  • Efficiënt IT-support leveren en servicedeskprocessen beheren.
  • ITIL 4-principes toepassen voor gestroomlijnd servicemanagement.
  • Het ITIL 4 Foundation-examen maken.
  • Werken met ticketingsystemen en troubleshooting-technieken.
  • IT-ondersteuning bieden op een professioneel niveau.

Doelgroep

  • IT-supportmedewerkers en servicedeskprofessionals of betrokkenen
  • Professionals die hun basis in ITSM willen versterken.
  • Startende professionals die willen doorgroeien binnen IT en Customer Support.
  • Organisaties die willen investeren in efficiënte IT-support en minder downtime.

Voorkennis

Voor deze cursus is geen voorkennis nodig.

Bijzonderheden

  • Deze cursus is in samenwerking met Winc Academy.
  • Locatie: online
  • Duur: 120 lesuren en 5 maanden toegang tot het lesmateriaal en begeleiding.
  • Taal: Het materiaal en de begeleiding is zowel in het Nederlands als Engels beschikbaar.

Onderwerpen

  • IT-support en servicedesk
    • troubleshooting en probleemoplossing
    • werken met ticketingsystemen
  • IT-infrastructuur en systemen
    • besturingssystemen en netwerkbeheer
    • hardware- en softwarebeheer
  • ITIL 4 & Servicemanagement
    • de principes van ITIL 4
    • efficiënte IT-processen en servicelevering

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding)

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding)


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding)

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding)







              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid