IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding) (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 15 dagen Prijs € 3295,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Planning Planning ophalen... Lesvorm e-training Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Goede IT-support is essentieel voor een soepel draaiende organisatie. Deze praktijkgerichte cursus geeft je alle tools om IT-problemen snel en efficiënt op te lossen. Je leert werken met ITIL 4-processen, servicedesksoftware en troubleshooting-technieken. Online en flexibel leren met persoonlijke begeleiding Met deze online cursus heb je de flexibiliteit om in je eigen tempo te studeren, afgestemd op jouw beschikbaarheid. Je krijgt toegang tot een online leeromgeving met persoonlijke begeleiding via onder andere 1-op-1 online consults, chat en coaching. Zo blijft iedereen op koers. Praktijkgericht en erkend Na afronding ontvangen deelnemers een ITIL 4-examenvoucher (inbegrepen in de prijs) en kunnen ze het officiële certificaat behalen, een waardevolle kwalificatie waarmee ze direct inzetbaar zijn als IT Servicedesk Medewerker. Doel Na deze cursus kun je: Efficiënt IT-support leveren en servicedeskprocessen beheren. ITIL 4-principes toepassen voor gestroomlijnd servicemanagement. Het ITIL 4 Foundation-examen maken. Werken met ticketingsystemen en troubleshooting-technieken. IT-ondersteuning bieden op een professioneel niveau. Doelgroep IT-supportmedewerkers en servicedeskprofessionals of betrokkenen Professionals die hun basis in ITSM willen versterken. Startende professionals die willen doorgroeien binnen IT en Customer Support. Organisaties die willen investeren in efficiënte IT-support en minder downtime. Voorkennis Voor deze cursus is geen voorkennis nodig. Bijzonderheden Deze cursus is in samenwerking met Winc Academy.Locatie: onlineDuur: 120 lesuren en 5 maanden toegang tot het lesmateriaal en begeleiding.Taal: Het materiaal en de begeleiding is zowel in het Nederlands als Engels beschikbaar. Persoonlijk advies? Dejan de Gooijer accountmanager T. 026 - 791 10 65 E. d.degooijer@vijfhart.nl Onderwerpen IT-support en servicedesk troubleshooting en probleemoplossing werken met ticketingsystemen IT-infrastructuur en systemen besturingssystemen en netwerkbeheer hardware- en softwarebeheer ITIL 4 & Servicemanagement de principes van ITIL 4 efficiënte IT-processen en servicelevering Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: IT Servicedesk Medewerker (incl. ITIL 4 Foundation examen) (zelfstudie met begeleiding) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (met examen) ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support – e-learning (met examenvoucher) ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value – e-learning (met examenvoucher) ITIL® Specialist: High Velocity IT – e-learning (met examenvoucher) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy – e-learning (met examenvoucher) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Winc AcademyBusiness & ITE-learningITILOnline cursus Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9