ITIL® Service Lifecycle: Service Operation incl. examen (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) De cursus Programming with HTML, CSS, and JavaScript – Active Learning Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieën en methoden die in verband staan met de Service Operation fase van de Service Lifecycle. U zult zich richten op het doel van Service Operation, de uitgangspunten, processen, activiteiten, functies, technologie en de uitvoering. De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL best practices. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen (niet inbegrepen in de cursusprijs). De belangrijkste proces-aandachtsgebieden van deze cursus zijn: -Incident Management; -Problem Management; -Request Fulfillment en Access Management De belangrijkste functie-aandachtsgebieden van deze cursus zijn: -Service Desk; -Technical Management; -IT Operations Management; -Application Management Na afloop van de cursus wordt op de laatste dag aansluitend het officiële APMG examen afgenomen. De prijs van het examen is inbegrepen in de cursusprijs. Het behalen van het ITIL Service Operation examen levert u 3 credits op. Na het behalen van het examen ontvangt u het certificaat digitaal. Doel Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van Service Operation. De samenwerking tussen de Service Operation processen en de Service Lifecycle processen. De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de Service Operation processen. De rollen en verantwoordelijkheden binnen Service Operation en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt. Het bepalen van de Service Operation performance. De technologie en implementatie-eisen die Service Operation processen ondersteunen. De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van Service Operation. Doelgroep IT-personeel op het gebied van operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL best practices. Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL processen binnen de, of in combinatie met, IT. Voorkennis Minimaal twee jaar relevante werkervaring Persoonlijk advies? Lucas Ditvoorst senior accountmanager T. 088 542 78 53 E. l.ditvoorst@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Introductie 2. Service Operation principes 3. Service Operation processen 4. Veelvoorkomende Service Operation activiteiten 5. Organizing Service Operation 6. Het bepalen van de juiste technologie 7.De implementatie 8. Uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s Planning & Prijs Gerelateerde cursussen De cursus De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) De cursus Programming with HTML, CSS, and JavaScript – Active Learning Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9